Millennial-Nettikasinoiden raaka todellisuus

Ei ole ehdottomasti objektiivista näyttöä tukemaan ajatusta siitä, että Millennial-asioissa on jotain harvinaista heidän taipumuksensa kasinopeleihin. Ei mitään. Ehdottomasti ei.

Siitä huolimatta taivas putoaa. Yhden äskettäin suurimman kolikkopelien valmistajan toimitusjohtaja totesi, että hänen liiketoimintansa on todennäköisesti ”muuntaa kaikki pelinsä taitoihin perustuviin Dave & Buster”-tyyppisiin huvipuistoihin ”saadakseen se läpi”. Loman aikana järjestetyssä taloudellisten sijoitusten konferenssissa maailman merkittävimpien huvipuistojen johtava päällikkö kertoi minulle, että hän pelkää uhkapeliyritysten lomakeinvestointeja, koska ”ala ei ole löytänyt tapaa tuoda esiin vuosituhansia ja kaikkia heidän rahansa. ”Äskettäisessä kauppasopimuksessa mainostamisen jälkeen käydyn kysymysten ja vastausten aikana laajalti arvostettu pelisääntelyviranomainen kysyi: ”On selvää, että nämä ovat kuolevat markkinat; Millennium-luvut ovat poltettu kasino-sivustoilla. Mitä tehdä houkutellaksesi nuorempaa sukupolvea?”

Ilmaisu ”taivas putoaa” on tyypillinen idioomi koskien virheellisiä (ja hysteerisiä) ideoita, jotka aiheuttavat katastrofia. Tämä pelonhaastattelun oireyhtymä ylittää Disney Chicken Little -elokuvien takaisin veljille Grimmille vuonna 1823 ja ennen sitä takaisin 25 vuosisataa Buddhan Jataka-tarinoihin. Se jatkuu tänään kasinon päällä, kun paniikkia herätti vuosina 1981–1994 syntynyt sukupolvi; 24–38-vuotiaat.

Sääntöni on tosiasiassa aina ollut, että kyseessä on sekä hyvin formuloitu että datavetoinen ala. Uskomattoman paljon, villinnästä huolimatta, odotetusta ongelmasta on ollut hyvin vähän puolueettomia tietoja. Antakaa hoitaa se heti.

LIPUN KOROSTAMINEN

Ne ovat ”vuosituhansia” ja kuinka monta niistä on olemassa? Yhdysvaltain väestölaskentatoimiston mukaan ns. Sen vuoksi, että he alkavat lukion valmistumisasteella vuodesta 1999, on 83 miljoonaa amerikkalaista, jotka syntyivät vuosina 1981 – 1994. Tämä on vain 76 miljoonaa ”ikäluokkien ikäluokkaa” (ikä 58- 74) syntynyt vuosien 1944 ja 1960 välisenä aikana. Mielenkiintoista on, että ”Generation X” (39 – 57-vuotiaat) välillä on vuosituhannen lukuja, joissa on 84 miljoonaa osallistujaa.

PUNAISEN LIPUN ALKUPERÄ

Millennium-luvut eivät ole suurin sukupolvi; Sukupolvi X on isompi. Popkulttuurissa Millennium-ajanjaksoja kutsutaan tyypillisesti huomionhakuksi sekä oikeutetun tunteena että narsistina. Heidät yleensä tunnistetaan monimuotoisuuden suvaitsevammiksi ja myös sosiaalisesti ylimääräisiksi liberaaleiksi muihin demografisiin kohtiin. Paljon objektiivisemmin, vuoteen 2020 mennessä he ovat 50 prosenttia työvoimasta. kuitenkin saada 20 prosenttia vähemmän kuin edeltänyt sukupolvi. Heillä on lisäksi suurempi työttömyys kuin muilla sukupolvilla, ja jopa enemmän he asuvat vanhempiensa kanssa kuin aiemmat sukupolvet. Määrästään huolimatta he muodostavat vain 13 prosenttia väestöstä, jolla on käytettävissä olevat tulot ja myös kiinteistöt.

PUNAINEN LIPPUNUMERO KAKSI

Millennium-luvut hallitsevat vain 13 prosenttia käytettävissä olevasta tulosta. Suurin osa Millennials-tuloista sijoitetaan velan takaisinmaksuun. Amerikkalaiset ovat yli 1,4 triljoonaa dollaria velkaa harjoittelijoiden rahoituksesta, samoin kuin suurin osa tästä rahoitusvelasta tulee Millennialsista; Keskimääräinen Millennial on 30 000 dollaria velkaa harjoittelijoiden lainoista.

Varoja on rajoitettu Millennium-menoihin, mutta 60% Millennialista tunnustaa sijoittavansa yli 4 dollaria kahviin; 79 prosenttia viettää runsasta syödäkseen suosituimmassa ravintoloissa ja 69 prosenttia ostaa vaatteita, joita he eivät välttämättä tarvitse. Itse asiassa Charles Schwabin tutkimus paljasti, että Millennialsin sijoitukset yleensä eroavat huomattavasti muista kahdesta sukupolvesta. Seuraava kaavio ohjelmoi nämä haut sen perusteella, kuinka monta kunkin sukupolven osallistujaa sijoittaa kussakin luokassa:

Millennium-lehdet ovat suurimpia kuluttajia: cocktail-lounge-sijoitus; tatuoinnit ja lävistykset; käärmeet sekä monet muut ainutlaatuiset perheen lemmikkieläimet; energiajuomat; kuumat kastikkeet; huoltoaseman ruoka; streaming media; samoin kuin elektroniikka. Valitettavasti en kuitenkaan panosta.

Atlantic Cityn Stocktonin yliopiston pelatutkimus paljasti, että rahapelit ovat vain numero 21 Millennialien suosituimpien vapaa-ajanviettojen luettelossa; mutta se on numero 6 yli 35-vuotiaille. Lapsipotilaat käyttävät noin 30 prosenttia kuukausittaisen budjettisuunnitelmansa pelaamiseen ja Generation Xers käyttävät noin 23,5 prosenttia menosuunnitelmistaan ​​pelaamiseen; Toisaalta Millennials vain sitoutuu 8,5 prosenttia kuukausittaiseen budjettisuunnitelmaansa pelaamaan.

AE Wide range Managementin tutkimuksessa havaittiin, että jos rahalla ei ole huolenaihetta, 50 prosenttia Millennialista lisää investointeja baareihin ja seuroihin, mutta ei pelaamiseen. Millennium-luvut ovat paljon avoimempia taloudellisen tilanteen jakamiselle; Heistä 28 prosenttia piti Airbnb: tä tärkeänä verrattuna 6 prosenttiin muista kuin Millennial-ryhmistä. Päivällinen ja myös juomat ovat johtava viihdevalinta 20-luvun lopun / 30-luvun alkupuolella joukkueessa, kun taas tanssi ja klubi oli ylin valinta 20-vuotiaiden varhaisten joukossa. Silti ei pelaamista.

Tutkimus osoittaa, että 40 prosentilla vedonlyönneistä Millennials -peleistä 40 prosenttia, jotka eivät tällä hetkellä pelaa satamissa, pelaisi varmasti taitoja; sekä 38 prosenttia pelaisi varmasti, jos he voivat pelata ryhmässä. Sama tutkimus osoitti, että Millennialit, jotka ovat myös videoleikkeiden pelaajia, katsovat, että yhden aseisen rosvo on mielenkiintoinen ja yksinkertaistettu verrattuna siihen, mitä he kokevat tietokonepelissä.

Jotta huolenaihe voidaan tehdä monimutkaisemmaksi, Las Vegasin kävijöiden tavallinen ikä on laskenut 55: sta 40: een samoin kuin uhkapelaaminen prosentteina Las Vegasin kokonaistuloista on laskenut alle 35 prosenttiin. On totta, että Las

Las vega on tosiasiallisesti muuttunut itsensä vedonlyöntipaikasta yleiseen määräpaikkaan … ihmiset ovat todennäköisimmin Las Vegasiin osana tehtäväänsä; henkilöitä, jotka eivät todennäköisesti tarkista Las Vegasia. Ja työvoima on nuorempaa.

Las Vegasista on tullut todella huippuluokan seurojen, kuuluisuuksien kokkeja tarjoavien ravintoloiden, ensiluokkaisten hotellien ja erittäin kalliiden viihdetapahtumien kaupunki. Siitä huolimatta Las Vegasin tulot ovat perinteinen esimerkki ”popcorn-virheestä”. Elokuvateatteri valittaa tuossa virheessä, että pienempi prosenttiosuus tuloistaan ​​tulee ihmisistä, jotka maksavat elokuvien katselemisesta. Ne kietovat, että Netflix, kaapelitelevisio sekä monet muut suoratoistoratkaisut johtavat heidän lopettamiseen. Elokuvateatterien kokonaistuotot ovat kuitenkin kasvaneet; he laskuttavat enemmän popcornista (ja myös monista muista ruoista), ja siksi nämä laitokset vastaavat suuremmasta prosenttimäärästä teatterituloista kuin elokuvat. Väärinkäsitys on tuomio tulojen muutoksen lähteestä.

Yksi Las Vegan tehokkaimmista kuljettajista, Sheldon Adelson, Las Vegas Sands Corp., haastattelussa The Economist -lehdelle väitti äskettäin, että hän ei harjoita vedonlyöntiyritystä ja että 70 prosenttia hänen tuloistaan ​​tulee muista kuin rahapeleistä .

VAROITUSNUMERO 3

Epäilyttävä tietojen analysointi. Huolimatta pelituloja koskevista ilmoituksista, jotka eivät johda yritystä, yrityksen vuosikertomuksen arvio osoittaa, että todella 79 prosenttia tuloista tulee rahapelistä. Erityisesti Investopedia raportoi: ”Jokaiselta dollarilta Las Vegas Sands imeytyy aluemaksuista – ja muista myös, että yrityksellä on 7000 tilaa yksin yhteisomistuksessa – se vie 8,24 dollaria vedonlyönnin voittoihin. (Ja , ruokailu-, osto- ja kongressivoitot eivät juuri vastaa rahaa, joka on kerätty vuokraamalla alueita.) ”.

Tiedot osoittavat selvästi, että Millennials eivät vedonlyöntiä; varmistaa, että osa huolenaiheista näyttää olevan perusteltua. Suhteellisen huolestuneessa toiminnassa rahapelitoiminta-ala on ymmärtänyt kourallisen olkien avulla ”pelastaa” alan. Valitettavasti noiden palautteiden rahoittajille he tosiaan ovat osoittaneet olevansa menestys vain yhdessä yössä. Seuraavassa taulukossa analysoidaan noita ”vaihtoehtoja” ja tuloksia:

Ilmeisesti sopusoinnussa ”taivas laskee” evankelistojen kanssa – päävirtamedia huomasi ilmeisesti otsikon alla: ”Las Vegas– Onko Boom ylisuuri?” Levy alkoi :.

”Uutta tyyppistä sivuston kävijää ilmestyy (Las Vegassa) … ilahduttaa hyvistä alueista, ruoasta ja näyttelyistä – samoin kuin tällöin se vahingoittaa – ei pelata. Tämä upouusi sukupolvi, maailman maapallon taustalla, ei selvästikään ole heidän äitiensä ja isiensä eikä isovanhempien taipumusta pelaamiseen. Nyt on olemassa merkittävä kansainvälinen popkulttuurmedia, jonka mukaan nämä lapset ajattelevat enemmän baareja, kappaleita ja myös kodin viihde. Modernisissa esineissä käytettävällä sukupolvella ei ollut mahdollisuutta kiinnittää huomiota panokseen kuten heidän harmaammansa vanhimmatkin ”.

Ongelmana on, että yllä oleva analyysi on alkanut Lifemagazine -yhtiön 20. heinäkuuta 1955 tekemästä huolestuneisuudesta, jonka mukaan Baby Boomer-sukupolvi olisi uhkapelaamisen loppuun saattaminen menestysorganisaationa.

Tuo uusi Infant Boomer-sukupolvi ei todellakaan pelannut; he sijoittivat kaiken rahansa sukupuoleen, huumeisiin ja rock-and-roll-ohjelmiin. Heillä oli vähentynyt nettovarallisuus kuin heidän vanhempiensa sukupolvella. Ne muodostivat väestön suurimman sektorin. He hallitsivat asiakkaiden sijoittamista. He viettivät kotiviihteen rahaa trendikkäissä ravintoloissa. Heidät ajettiin uuden ”edistyneen” villitysvälineen – television – lyhyen huomion huomioalueella. He etsivät seikkailulomaa ja löysivät myös kasinot kasvaa.

Audio tuttu?

CHILLY TODELLISUUS.

Jos tarkastelemme tietoja paremmin, ymmärrämme, että vuoteen 1988 asti YHDYSVALLAN ainoa laillinen pelaaminen oli Las Vegasissa ja Atlantic Cityssä; Nykyään Yhdysvalloissa on 575 pc-pelialuetta. Gaming ei ole enää sijaintituote – se on nyt lähinnä naapuruston kodin viihdevaihtoehto. Itse asiassa Millennials on panostanut laillisemmissa kasinoissa kuin minkäänlainen edeltävä sukupolvi taustalla.

Pelaajien seurantatietoja ei ollut olemassa ennen vuotta 1997; joten soittajan tietolähdettä ei ollut ennen Millennial-sukupolvea. Myöhemmin ei ole todellista tietoa johtopäätöksestä, jonka mukaan Millennialit vetoavat vähemmän kuin mikään muu sukupolvi teki täsmälleen samassa iässä.

Lisäksi 100 prosenttia huolestuneiden julistuksista, jotka koskevat vuosituhannen vedonlyöntiä, eivät ole vuosituhansien, vaan ikän ympärillä. Aidon tiedon perusteella jokaisen sukupolven 24–38-vuotiaat vetoavat alle 58–74-vuotiaita.

Joten mitä tiedämme tiedoista?

Millennium-lukuja on vähemmän kuin Generation-Xers.

Millenniumilla on tällä hetkellä vain 13 prosenttia myyntituloista, jotka ovat helposti saatavilla panostamiseen.

Erityisesti Millennialille suunnatut online-kasinot ja pelit ovat todella jääneet vajaakäyttöön.

Millennium-taipumus online-kasinovedonlyönnille ei poikkea samasta ikäryhmästä puoli vuosisataa aiemmin.

Kuten aloitimme, ei ole mitään objektiivista näyttöä tukemaan ajatusta siitä, että Millennial-ohjelmissa olisi jotain epätavallista niiden taipumuksen suhteen kasinosivustojen pelaamiseen. Jos online-kasinolla on pulaa videopelituloista, sillä ei oikeastaan ​​ole mitään tekemistä Millennialien kanssa; todennäköisemmin se on mainonta ja markkinointi tai muu ongelma.

Millennium-luvut eivät vedota, koska ne eivät ole vielä online-kasinon pelaajien väestörakenteen, tulo-osuuden tai psykologisen kuvan mukaisia. Kun heistä tulee kyseisiä markkinoita, uhkapeliyritysten on oltava kaikki heille asetettuja. Aivan kuten 1960-luvun vanha mekaaninen askelkela-myyntiautomaatti on väsyttävä lapsen boomersille, jotka nauttivat isoista näytöistä ja myös bonustarjouskierroksista, nykyinen videopelien rotu todennäköisesti vanhenee siihen aikaan, kun Millennials saavuttaa myös optimaalisen videopelien ikän. taloudellisena kykynä. Voi olla olemassa todellisia mahdollisuuksia kasvattaa tietokonepelaamista koskevia tuloja upouusilla videopelien ja vedonlyönnillä; se on kuitenkin lisätuloja, jotka eivät korvaa tuloja. Uhkapelitoimistojen on keskityttävä kasinon pelaajien päämarkkinoihin; että ryhmä ei vähene – se todella kasvaa, kun sukupolvi X ja Millennials ikääntyvät siihen.

”Millennial ongelma” ei perustu tietoihin; se on puhtaasti kuviteltu. Milennial ”ongelmaa” ei ole, eikä taivas ole putoamassa.

Millennial-Nettikasinoiden raaka todellisuus

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Siirry sivun alkuun